AKTUÁLNĚ / Aktuálně

Popis: Radnice v Šumperku.
Radnice v Šumperku.
17.8.2017

Radnice v Šumperku vstupuje do II. etapy rekonstrukce

ŠUMPERK

Od pondělí 21. srpna 2017 bude zahájena II. etapa rekonstrukce radnice. Během této etapy budou veřejnosti otevřeny oba vchody do budovy – hlavní vchod i boční vchod ze strany morového sloupu. Stejně jako v I. etapě dojde i v rámci II. etapy k sestěhování či přesunutí některých odborů. Během II. etapy rekonstrukce dojde na radnici k další postupné výměně oken, instalaci nových datových rozvodů a rekonstrukci rozvodů topení. Rozsáhlá rekonstrukce si vyžádá částku kolem 15 milionů korun. Vše by mělo být hotovo do konce října letošního roku.

V rámci druhé etapy se přestěhuje vedení města a některé odbory zpět z Geschaderova domu do svých původních kanceláří v budově radnice: oddělení kultury a vnějších vztahů (stěhování od pondělí 21.08.2017), vedoucí odboru správního a vnitřních věcí (stěhování od pondělí 21.08.2017), vedení města (od úterý 29.08.2017), odbor finanční a plánovací (od středy 30.08.2017). Stěhování odborů zpět na svá místa potrvá v rozsahu  jednoho až dvou dnů. Bočním vchod bude otevřen již od soboty 19.08.2017, na toalety se tak návštěvníci dostanou již z bočního vchodu.

Naopak pracovníky některých odborů zastihnete po dobu II. etapy rekonstrukce v náhradních prostorách Geschaderova domu a úřadovny v ul. Lautnerově. V rámci II. etapy dojde také k sestěhování některých kanceláří v rámci radnice.

Odbor majetkoprávní se v rámci II. etapy přestěhuje do přízemí Geschaderova domu (stěhování od čtvrtka 31.08. do pátku 01.09.2017).

Pracovnice oddělení matriky se v pátek 25.08.2017 přestěhují do kanceláří č. 508 a 509 v prvním patře budovy radnice. V pátek 25.08.2017 bude matrika uzavřena. Veřejnosti se otevře v pondělí 28.08.2017.

V rámci rekonstrukce dojde rovněž k přestěhování Czech Pointu, podatelny a pokladny, které budou v pátek 25.08.2017 uzavřeny. Opětovně budou fungovat od pondělí 28.08.2017 v nových prostorách – Czech Point a podatelna v zasedací místnosti č. 605 (II. patro radnice, po schodech vpravo), pokladna v kanceláři č. 602 (II. patro radnice, po schodech vpravo).

Zaměstnanci interního auditu budou mít své dočasné působiště i nadále v úřadovně městského úřadu v Lautnerově ulici (sídlo odboru sociálního) v kanceláři č. 907 v I. patře. Vedoucí odboru školství, kultury a vnějších vztahů najdete v úřadovně v Jesenické ulici, kancelář č. 234, I. patro. Vedoucí kanceláře tajemníka zastihnete v I. patře Geschaderova domu.

Stanoviště průvodců bude i nadále v informačním centru v budově divadla na Hlavní třídě. Zájemci o rozhledy z radniční věže a o prohlídkové okruhy městem se nahlásí u průvodců v informačním centru, kteří je na radniční věž doprovodí. Na veřejnou toaletu na radnici se opět dostanete bočním vchodem do radnice.

Autor / zdroj: -red-

DALŠÍ ČLÁNKY

Post

Havaroval s vozidlem a pak utekl

V neděli dvacet minut po půlnoci v Želatovicích u křižovatky s místní komunikací na obec Újezdec došlo k havárii osobního vozidla BMW.

Post

Spory o túje vyřešila až městská policie

V neděli po poledni vyjížděli strážníci Městské policie Olomouc na telefonické oznámení na ulici Přichystalova, podle kterého mělo docházet mezi souse

Post

Přestřelka v Karviné pro Olomouc

Přestože třemi zásahy rázně uťali třízápasovou šňůru bez gólů, k zisku ani jednoho bodu to nevedlo. Karvinští podlehli v domácím prostředí olomoucké S

Reklama

Reklama

PARTNEŘI

www.wwwdesign.cz garaze.fabrego.cz Maminčino koření www.ippolna.cz www.casopis-dracek.cz www.beautyexpo.cz

REKLAMA