AKTUÁLNĚ / Aktuálně

Popis: Radnice v Šumperku.
Radnice v Šumperku.
17.8.2017

Radnice v Šumperku vstupuje do II. etapy rekonstrukce

ŠUMPERK

Od pondělí 21. srpna 2017 bude zahájena II. etapa rekonstrukce radnice. Během této etapy budou veřejnosti otevřeny oba vchody do budovy – hlavní vchod i boční vchod ze strany morového sloupu. Stejně jako v I. etapě dojde i v rámci II. etapy k sestěhování či přesunutí některých odborů. Během II. etapy rekonstrukce dojde na radnici k další postupné výměně oken, instalaci nových datových rozvodů a rekonstrukci rozvodů topení. Rozsáhlá rekonstrukce si vyžádá částku kolem 15 milionů korun. Vše by mělo být hotovo do konce října letošního roku.

V rámci druhé etapy se přestěhuje vedení města a některé odbory zpět z Geschaderova domu do svých původních kanceláří v budově radnice: oddělení kultury a vnějších vztahů (stěhování od pondělí 21.08.2017), vedoucí odboru správního a vnitřních věcí (stěhování od pondělí 21.08.2017), vedení města (od úterý 29.08.2017), odbor finanční a plánovací (od středy 30.08.2017). Stěhování odborů zpět na svá místa potrvá v rozsahu  jednoho až dvou dnů. Bočním vchod bude otevřen již od soboty 19.08.2017, na toalety se tak návštěvníci dostanou již z bočního vchodu.

Naopak pracovníky některých odborů zastihnete po dobu II. etapy rekonstrukce v náhradních prostorách Geschaderova domu a úřadovny v ul. Lautnerově. V rámci II. etapy dojde také k sestěhování některých kanceláří v rámci radnice.

Odbor majetkoprávní se v rámci II. etapy přestěhuje do přízemí Geschaderova domu (stěhování od čtvrtka 31.08. do pátku 01.09.2017).

Pracovnice oddělení matriky se v pátek 25.08.2017 přestěhují do kanceláří č. 508 a 509 v prvním patře budovy radnice. V pátek 25.08.2017 bude matrika uzavřena. Veřejnosti se otevře v pondělí 28.08.2017.

V rámci rekonstrukce dojde rovněž k přestěhování Czech Pointu, podatelny a pokladny, které budou v pátek 25.08.2017 uzavřeny. Opětovně budou fungovat od pondělí 28.08.2017 v nových prostorách – Czech Point a podatelna v zasedací místnosti č. 605 (II. patro radnice, po schodech vpravo), pokladna v kanceláři č. 602 (II. patro radnice, po schodech vpravo).

Zaměstnanci interního auditu budou mít své dočasné působiště i nadále v úřadovně městského úřadu v Lautnerově ulici (sídlo odboru sociálního) v kanceláři č. 907 v I. patře. Vedoucí odboru školství, kultury a vnějších vztahů najdete v úřadovně v Jesenické ulici, kancelář č. 234, I. patro. Vedoucí kanceláře tajemníka zastihnete v I. patře Geschaderova domu.

Stanoviště průvodců bude i nadále v informačním centru v budově divadla na Hlavní třídě. Zájemci o rozhledy z radniční věže a o prohlídkové okruhy městem se nahlásí u průvodců v informačním centru, kteří je na radniční věž doprovodí. Na veřejnou toaletu na radnici se opět dostanete bočním vchodem do radnice.

Autor / zdroj: -red-

DALŠÍ ČLÁNKY

Post

Výměna kanalizace uzavře vozovku v Želatovské ulici

Na úplnou uzavírku jednosměrné místní komunikace narazí řidiči v Želatovské ulici – a to od 9. července do 26. srpna. V místě budou pracovníci stavebn

Post

Silnici pod hradbami čeká oprava

Téměř dva miliony korun poputují z přerovské městské kasy na opravu silnice pod hradbami – vozovka se bude rekonstruovat od křižovatek ulic Šrobárova

Post

Odpoledne pro děti 2017 na hradě Šternberk

Na poslední červnovou neděli 24. června připravujeme tradiční dětskou akci Odpoledne pro děti. Odpoledne plné soutěží a her připravujeme u příležitost

Reklama

Reklama

PARTNEŘI

Maminčino koření www.beautyexpo.cz www.wwwdesign.cz www.ippolna.cz www.casopis-dracek.cz energy.akcenta.eu

REKLAMA